26 Şubat 2015 Perşembe

BAHRİ HACIOĞLU : BU BENİM SAVAŞIM ÇÜNKÜ...


Bizim mazimiz sizin bildiğinizden fazladır lakin sizin bildiğiniz 4 yıllık bi süre zarfıdır.İnsanların insanlara bakışı her ne kadar göreceli olsada ortada tartışılmaz şeylerde var.Sokaktan başlayıp internete uzandık.Radyolarda,televizyonlarda,prodüksiyonlarda,stüdyolarda,sahnelerde,kameranın arkasında,kameranın önünde,bazen bir arabanın yada bilgisayarın hoparlörlerinde,bazense bir telefonun kulaklığında varolduk.4 yıl önce 'az'dık.4 yıl sonra 'çok' olduk.Her geçen günde daha 'çok' olmanın mücadelesidir bu.Dostumuzda 'çok' oldu düşmanımızda.Sevenimizde 'çok' oldu sövenimizde.Alkışıda yaşadık aşağılanmayıda.Biz büyüdükçe kavgamızda büyüdü derdimizde.Bu benim savaşım çünkü ben yapıcam dediğim herşeyi yaptım,insanların yapamazsın dediği herşeyide yaptım.Daha 'çok' olmak için daha 'çok' savaşıcam.Şüpheniz olmasın.Biten bişey yok.Çünkü hala nefes alıp veriyorum...

Bahri Hacıoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder