1 Şubat 2013 Cuma

BAHRİ HACIOĞLU'NDAN YEPYENİ BİR ALBÜM




BAHRİ HACIOĞLU - NİÇİN BEN 2013 ALBÜMÜ ÇOK YAKINDA...
2011 yılında yayınladığı çeşitli video çalışmalarıyla sesini geniş kitlelere duyuran Bahri Hacıoğlu,önümüzdeki günlerde yeni bir albümle karşınızda olacak.'Son Sözlerim' şiir albümünün ardından rap müzik üzerine çalışmalarına yoğunluk veren Hacıoğlu,'Yeni Tarz Yeni Ritim' ve 'Savaş Başlasın' albümlerini 2012 yılında takipçileriyle paylaşmıştı.2013 yılı içerisinde vatani görevini yerine getirmek için bir süre video ve müzik çalışmalarına ara verecek olan isim,askerlik hizmetine başlamadan önce sevenlerine yeni bir albüm armağan ediyor.

'Niçin Ben' albümünde 11 farklı rap müzik parçası sizleri bekliyor.Geçtiğimiz aylarda yayınlanan 'İmkansız Aşk','Yalnızlık','Kolay Değil' ve 'Herşey Bitti 2' isimli şarkılarıda içine alan albümde,'Tut Ellerimi' ve 'Bana Bulaş 2' isimli parçalara video klip hazırlanacak.Diğer parçalar fotoğraf slaytı olarak sunulacak.

Yeni albüm Bahri Hacıoğlu askerlik hizmetine başlamadan kısa bir süre önce internet üzerinden paylaşıma sunulacak.Albümde yer alan parçaların isimleri şöyle;
1.Niçin Ben
2.Kolay Değil
3.Herşey Bitti 2
4.Bana Bulaş 2
5.Sonu Yok
6.Nerdesin
7.İmkansız Aşk
8.Tut ellerimi
9.Yalnızlık
10.Sessiz ol
11.Git Artık

Son olarak bizlere destek veren herkese gönülden teşekkürlerimizi sunarken,bundan sonra yürüdüğümüz bu yolda bugüne kadar olduğu gibi bizi yalnız bırakmamanızı temenni ediyoruz.Keyifli dinlemeler.

Eren ŞENTÜRK
bahrihacioglu.blogspot.com Yöneticisi



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder