3 Ekim 2012 Çarşamba

SAVAŞ BAŞLASIN




Merhabalar arkadaşlar.

Bildiğiniz üzere 2 yıla yakın bir süredir pek çok video ve müzik çalışmasıyla  karşınıza çıktım ve bunlara yenilerini eklemeye hazırlanıyorum.Mayıs ayında Son Mektup klibini koyduktan sonra 4 ay gibi bir süre sessiz kaldım.Bu süre içinde rap müzik üzerine yeni parçaları sizlere sunarken Yalnızlık isimli bir parçayada klip çekerek takipçilerimle paylaştım.Yeni klibimi koyduktan sonra Kasım ayında Anlamı Yok isimli şarkının klibini hazırlamaya başlayacaktım.Fakat planlarımız arasında olmayan durumlar gerçekleşti.Anlamı Yok şarkısının klibi düşünülen zamanda çekilip internete konacak fakat ondan önce sizlerle yepyeni bir çalışmayı paylaşacağım.’SAVAŞ BAŞLASIN’ ismini verdiğim çalışma 3 şarkıdan oluşan albüm niteliğinde bir eser olarak karşınızda olacak.İsmindende anlaşılacağı üzere şarkıların içerikleri önceki dinlediklerinizden çok daha farklı.Bugüne kadar kimseye hiçbir şekilde cevap vermedim.Her türlü eleştiriye açık olduğumu defalarca söyledim.Sevenede sövenede saygı duyduğumu her defasında belirttim fakat bazı insanların ismimi,kişiliğimi daha fazla lekelemelerinede izin veremem.Söylenmesi gerekenler olduğunu düşünüyorum ve iki yıldır ilk defa cevap hakkımı kullanmak istiyorum.Şarkılar agresif yapıda olduğu için çoğu insan beni farklı tanıyacaktır fakat kimsenin gözünde saldırgan bir adam gibi görünmek istemiyorum.Tam aksine kimseye saldırmıyorum,sadece kendimi savunuyorum.Gerçekleri anlatıyorum ve cevap hakkımı kullanıyorum.Bugüne kadar ömründe yüzümü bile görmeyen adamların yalan ve iftiralarına inanarak beni yargılayan insanlar bu şarkıları dinledikten sonra bazı konularda peşin hüküm vermemeyi öğreneceklerdir.Bana Bulaş isimli şarkıya klip hazırladım ve sizlere bu şekilde sunacağım.Kalleş ve Koyduk mu isimli şarkıların ise sadece mp3leri sizlerle olacak.Şarkılardaki sözleri dikkatli dinlediğinizde neyin nolduğunu görebileceksiniz.Gereken insanlara gereken cevaplar bu çalışmayla verilecek.
Son bir şey söyleyeyim.Benim için bundan sonrasının pek bir önemi yok.Hiçbir zaman ünlü olayım diye bişeyler yapmadım.Her zaman içimden gelenleri yaptım.Zevk aldığım işi yaptım.İçimdeki heves ve ateş yandığı sürece yapmayada devam edeceğim.Beni milyonlarca insanda dinlese veya tek bir kişi bile dinlemese içimdeki ateş yandığı sürece ben bu işi yapmaya devam edeceğim.Artık söylenecek pek bi söz kalmadı.SAVAŞ BAŞLASIN !!!

B.Hacıoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder